Wysyłka & Dostawa

Chcemy, aby doświadczenie z zakupów na naszej stronie było jak najprzyjemniejsze, dlatego specjalnie dla naszych klientek i klientów uruchomiliśmy darmową dostawę na terenie Polski bez względu na wartość zamówienia! 

Zamówienia dostarczane są przez Pocztę Polską lub firmę kurierską Pocztex.

Jeżeli dostarczony produkt okazał się wadliwy - niezwłocznie skontaktuj się z nami, a my prześlemy nowy produkt na nasz koszt! 

Zamówienia dostarczane są zazwyczaj w około 10 dni roboczych od momentu wysyłki. Czasami mogą wystąpić opóźnienia po stronie przewoźnika i ten czas może się nieznacznie wydłużyć.

Jeżeli Twoje zamówienie nie dotrze do Ciebie w ciągu sześćdziesięciu dni, wyślemy nowy produkt na nasz koszt. 

Przesyłki nadawane są z zagranicznych magazynów.

Czasami może zdarzyć się, że Twoje zamówienie przyjdzie w oddzielnych paczkach oraz innym terminie. Towar zostaje wysyłany na bieżąco, kiedy jest na stanie u naszych Sprzedawców. Robimy to, aby przyśpieszyć czas dostawy. 

Zwrotu produktu możesz dokonać w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W celu rozpoczęcia procedury zwrotu prosimy o przesłanie formularza zwrotu i skontaktowanie się z nami pod adresem email: kontakt@daisylette.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego